Největšími trhy VW byly loni Evropa a Čína. V obou zemích společnost prodala 1,72 milionu vozů. V Číně prodej stoupl o 13,8 procenta a v Evropě o 11,2 procenta. V Severní Americe prodej vzrostl o 22,2 procenta na zhruba půl milionu vozů, z toho v USA se zvýšil o 26,3 procenta na 324.400 vozů.
Nejnižší růst zaznamenala Latinská Amerika, a to o 2,2 procenta na 772.800 aut. Nejvýraznější růst pak automobilka zaznamenala na menších trzích. V Indii odbyt stoupl o 151 procent na 76.100 vozů a v Rusku o 100 procent na 118.000 vozů, napsala agentura AP.
Součástí koncernu Volkswagen jsou rovněž značky Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat a česká Škoda Auto. Koncern již dříve předpověděl, že jeho celkový prodej za rok 2011 poprvé překročí osm milionů vozů. Předloni dodal zákazníkům 7,2 milionu automobilů. Do roku 2018 se Volkswagen hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě, a předčít tak japonskou Toyotu a General Motors.
Česká Škoda Auto ve čtvrtek uvedla, že loni prodala rekordních 875.000 aut. Meziročně prodej zvýšila o 15 procent.
Toyota Motors si předloni udržela pozici světové jedničky v prodeji aut, když prodala 8,42 milionu aut, o 30.000 více než americký GM. Za rok 2011 zřejmě o svoji pozici přišla a možná zaostane i za Volkswagenem kvůli výpadkům ve výrobě způsobeným zemětřesením a cunami v Japonsku a záplavami v Thajsku. Letos však počítá se zvýšením prodeje o 20 procent na rekordních 8,48 milionu vozů.