Mezi další úspěšné exportní trhy s meziročním nárůstem prodejů loni patřily například Chorvatsko, Rusko a Německo i USA. Loňský rok byl z exportního hlediska úspěšný i vzhledem k zahájení prodejů na nových trzích, a to například v Peru, Ekvádoru či Arménii.
"Mezi naše nejúspěšnější exportní produkty patří dlouhodobě umělecký sortiment, v loňském roce jsme zaznamenali rekordní zájem zejména o vodou rozmyvatelné akvarelové umělecké pastelky Mondeluz, které jsou výtvarníky hodnoceny jako nejlepší na světě," uvedla Žánová. Zvýšený zájem společnost zaznamenala také o kompletní produkci bulharského závodu Koh-i-noor Hemus, kde byl kompletně inovován veškerý sortiment fixů a popisovačů. O ty byl loni velký zájem například v Rusku, Polsku či Itálii.
Mezi tradiční úspěšné exportní produkty Koh-i-noor Hardtmuth patří také temperové barvy, duhová vícebarevná pastelka Magic, ale i tradiční produkty, jako guma se slonem nebo gradační grafitová tužka 1500.
V roce 2010 společnost utržila za vlastní výrobky a služby 566 milionů korun, zisk před zdaněním činil 109 milionů korun.
Koh-i-noor Hardtmuth je jedním z nejstarších výrobců výtvarných, školních, hobby a kancelářských potřeb na světě. Jeho historie sahá až do roku 1790. Nyní je vůbec největším výrobcem svého druhu ve střední a východní Evropě.
Ochranná známka Koh-i-noor byla poprvé zaregistrována v roce 1894 a dnes je chráněna v 73 zemích. Společnost vyrábí a prodává více než 5000 různých produktů.