Dynamika prodejů však v samém závěru roku byla slabší; v prosinci se prodalo o 23 procent více aut než v prosinci 2010. AEB nicméně pro příští rok počítá s prodejem 2,8 milionu aut a dodávek.
První příčku uhájila domácí značka Lada automobilky AvtoVAZ před vozy Chevrolet a jihokorejským koncernem Hyundai. Devět z deseti nejprodávanějších modelů bylo vyrobeno v zemi.
Škoda Auto zaznamenala v Rusku zvýšení prodejů o 62 procent z 45.631 na 74.074 vozů. Na žebříčku AEB tak zaujala 13. příčku. V prosinci prodeje škodovek meziročně vzrostly o 116 procent.
Škoda se v Rusku opírá i o koncernovou továrnu v Kaluze a nově začala montáž škodovek i v podniku GAZ v Nižním Novgorodu. Nejpopulárnější model Octavia zaujal na žebříčku nejoblíbenějších vozů 16. příčku.
Předloni prodej aut v Rusku stoupl o 30 procent na 1,91 milionu vozů po předloňském propadu o téměř polovinu. Odborníci očekávají, že Rusko by se během tří let mohlo stát největším evropským odbytištěm nových aut.