V posledních dnech se objevily spekulace o tom, že automobilka PSA by se mohla dohodnout na spolupráci s italským konkurentem Fiat a jeho americkým partnerem Chrysler. Nový ředitel značek PSA Frédéric Saint-Geours dnes ale uvedl, že pro podobnou dohodu nyní nejsou správné podmínky.
Saint-Geours rovněž předpověděl, že evropský automobilový trh v letošním roce klesne o tři procenta. Celosvětový trh by ale podle něj měl stoupnout o tři až pět procent díky růstu na rozvíjejících se trzích, který by měl činit pět až deset procent.
V loňském roce klesl prodej PSA v Evropě o šest procent. V Číně však stoupl o sedm procent, v Latinské Americe o 11 procent a v Rusku dokonce o 35 procent. Podíl neevropských zemí na celkovém prodeji automobilky loni vzrostl na 42 procent z předloňských 39 procent. Firma hodlá tento podíl do roku 2015 zvýšit na polovinu a do roku 2020 na dvě třetiny.
Společnost PSA koncem října oznámila, že hodlá v rámci plánu na snížení nákladů zrušit zhruba 6000 pracovních míst v Evropě. Automobilka koncem roku 2010 zaměstnávala po celém světě zhruba 198.000 lidí, z toho téměř 164.000 v Evropě.
PSA Peugeot Citroën je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem automobilů v Evropě. Firma působí i v České republice, kde má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota. Kolínské automobilky TPCA se ale ohlášené snižování počtu zaměstnanců nedotkne.