"V budově ČSA byly nevyužité prostory, do kterých bylo možné zaměstnance přestěhovat," uvedla Lagronová. Předtím ale bylo nutné provést určité úpravy, na jejichž základě v budově vzniklo 1500 metrů nových kancelářských prostor. Náklady na přestavbu se podle ČAH vyšplhaly na 52 milionů korun.
Stěhování administrativy Českého Aeroholdingu do budovy ČSA podle Lagronové navíc splňuje jeden z požadavků Úřadu na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS), kterým je personální oddělení managementu letiště a Českého Aeroholdingu. Podle Lagronové tak přestěhování managementu Aeroholdingu do budovy APC tuto podmínku naplňuje, různé místo výkonu práce vedení Aeroholdingu a ČSA antimonopolní úřad nepožadoval, dodala.
Propojení Letiště Praha a Českých aerolinií do Českého Aeroholdingu by mělo být dokončené do dubna, kdy by se ke společnosti měly připojit poslední dceřiné firmy ČSA. Od spojení letiště a dopravce si management slibuje výrazné úspory plynoucí ze sdílení některých služeb, například právního, účetního a výpočetního oddělení. Všechny součásti Českého Aeroholdingu budou nicméně obchodně samostatné.
Spojení společností povolil na konci loňského října antimonopolní úřad s tím, že musí být dodrženo celkem 16 podmínek, mezi kterými figurovalo například zajištění rovného a nediskriminačního přístupu k infrastruktuře letiště pro všechny dopravce a odprodej takzvaného handlingu Letiště Praha.