V současné době je zjišťována správnost každé přihlášky. "Ověřeno je více než 90 procent a postupně rozesíláme výzvy klientům, aby opravili své přihlášky," uvedla Michaela Huserová. Nejčastější chyby jsou v osobních údajích klienta, někteří klienti se na přihlášce nepodepsali. U firem například chybí výpis z obchodního rejstříku. S právními vadami jsou rovněž některé přihlášky, které jsou přihlášeny v rámci dědického řízení.
Klienti, kteří dosud své pohledávky nepřihlásili, mohou tak učinit u Krajského soudu v Ostravě a to nejpozději do dvou měsíců od prvního přezkumného jednání, jehož termín soud stanoví zřejmě na počátek příštího roku. Formulář přihlášky a návod na vyplnění jsou k dispozici na internetových stránkách banky nebo je banka zašle poštou, pokud klient sdělí svou adresu na zelené lince banky 800 186 466. Podání přihlášky je dobrovolné a záleží na každém klientovi, jak učiní.
Zdroj: Tisková zpráva