Ve třetím finančním čtvrtletí končícím v prosinci se tržby propadly o více než šest procent na 571,8 miliardy jenů. V celém finančním roce nyní firma počítá s tržbami 2,50 bilionu jenů, zatímco dřívější prognóza předpokládala tržby 2,61 bilionu jenů. Odhad celoročního zisku však společnost vzhledem ke snižování nákladů ponechala beze změny na 50 miliardách jenů, napsaly agentury Reuters a DPA.
Suzuki se v listopadu kvůli sporům s německým automobilovým koncernem Volkswagen obrátila na arbitrážní soud Mezinárodní obchodní komory (ICC) v Londýně. Suzuki chce koupit zpět zhruba 20procentní podíl, který v ní Volkswagen vlastní. Volkswagen však prodej těchto akcií odmítá.
Automobilky VW a Suzuki se koncem roku 2009 dohodly na spolupráci. Volkswagen v rámci dohody o partnerství koupil v Suzuki podíl 19,9 procenta a Suzuki vlastní ve Volkswagenu podíl 1,5 procenta.
Dohoda měla být partnerstvím mezi sobě rovnými a firmy tehdy oznámily, že chtějí spolupracovat při vývoji, výrobě i prodeji s důrazem na hybridní a elektrické vozy. Volkswagen si od spolupráce sliboval posílení pozice na indickém trhu a Suzuki doufala, že získá napojení na hybridní a naftové technologie, jejichž vývoj si sama nemohla dovolit.
Od uzavření dohody však firmy neuskutečnily žádný společný projekt a jejich vztahy postupně ochladly. Suzuki loni svého německého partnera obvinila, že podkopává její nezávislost. Volkswagen pak přišel s tvrzením, že Suzuki porušila dohodu rozhodnutím nakupovat naftové motory od italského konkurenta Fiat.
Volkswagen, jehož součástí je česká Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě.