Zisk na akci ve čtvrtletí dosáhl 89 centů, a zvýšil se tak z předchozích 85 centů. Bez vlivu jednorázových položek činil 1,15 USD. Tržby se zvýšily o 11 procent na 20,2 miliardy dolarů.
Investice, které Pepsico plánuje, se budou pohybovat v rozmezí 500 milionů až 600 milionů dolarů. Půjdou převážně do reklamy a marketingu v Severní Americe, kde podnik stále zaostává za svým úhlavním rivalem, americkou společností The Coca-Cola Company.
Pepsico se zabývá výrobou široké škály sycených limonád a dalších nápojů, vedle toho vyrábí různé sušenky, brambůrky a další pochutiny. Mezi jejími značkami je například Pepsi, Mirinda, Tropicana, Gatorade či Sierra Mist.
Firma chce do roku 2014 ušetřit na nákladech až 1,5 miliardy dolarů. Letošní rok má být pro Pepsico rokem změn a management očekává, že firmě až o pět procent klesne zisk. Od příštího roku chce ale Pepsico dosahovat růstu zisku až do deseti procent ročně.