Za růstem tržeb v Česku podle MTG stál stoupající podíl na sledovanosti i trhu s reklamou. Přispělo k němu rovněž ukončení vysílání reklam na veřejnoprávním kanálu ČT1. Firma rovněž upozornila na růst sledovanosti nového kanálu Prima Love u cílového publika. Sledovanost stanic Prima a Prima COOL v klíčové skupině od 15 do 54 let se ve čtvrtém čtvrtletí zvýšila na 30 procent z 25,9 procenta před rokem.
Celkové tržby MTG vzrostly o tři procenta na 13,5 miliardy SEK. Při stálých měnových kurzech stouply o šest procent. "Vykázali jsme rekordní tržby navzdory ekonomické nejistotě, která během roku přetrvávala," uvedl prezident a generální ředitel MTG Hans-Holger Albrecht. Dodal, že výsledky byly sice zasaženy řadou jednorázových položek, ale základní ziskovost podniku zůstala silná a firma zkoumá nové příležitosti k růstu.
Divize bezplatných televizí v Pobaltí, České republice a Bulharsku loni více než zdvojnásobila provozní zisk na 124 milionů SEK z 52 milionů SEK v roce 2010.