Na západoevropských trzích automobilka zákazníkům dodala 29.300 vozů, před rokem jich bylo 26.400. Podle Baláže tím v západně Evropě automobilka zvýšila tržní podíl na 3,11 procenta. Ve Švýcarsku se prodej zvýšil o 46,3 procenta na 1500 prodaných vozů, v Německu automobilka prodala 8900 aut, což bylo o 23,2 procenta více. V Rakousku se prodej zvýšil zhruba o třetinu. Podle mluvčího jsou na západě žádané zejména modely Yeti, Octavia a Roomster.
Ve střední Evropě automobilka zvýšila prodej o 2,5 procenta na více než 10.200 aut. Dvojciferný nárůst firma zaznamenala na trzích v Maďarsku a Slovensku. "Na českém trhu dosáhla Škoda v lednu stabilního odbytu 4148 vozů," dodal Baláž s tím, že se v segmentu minivozů byl tuzemským nejprodávanějším modelem Citigo.
Ve východní Evropě firma v lednu prodala 7700 aut, meziročně o 44,5 procenta více. Největší podíl na tom měl ruský trh, kde se prodalo téměř 4800 aut, meziročně o 41,7 procenta více. V Rusku je zájem především o modely Octavia, které tam tvoří přes polovinu prodaných aut značky. Na Ukrajině Škoda prodala téměř 1300 aut, meziročně o 120 procent více.
Na růstových trzích v Číně se prodej aut zvýšil pouze o procento na 20.800 aut. V Indii automobilka zvýšila odbyt o 6,7 procenta na více než 3000 aut. Pozitivně se podle Baláže vyvíjely i další trhy. V Egyptě prodej meziročně vzrostl o 84 procent, Izraeli o 52 procent a v Austrálii o 39 procent.
Škoda Auto v lednu prodala 34.200 vozidel Octavia, 20.000 Fabií, 9500 aut Superb, 6200 modelů Yeti, 2600 Roomsterů, 1100 Octavií Tour, 1500 modelů Rapid v Indii a 253 modelů Citigo v ČR. Nejvíc se zvýšil zájem o model Yeti, jehož prodej meziročně vzrostl o 34,5 procenta. Následoval Roomster s nárůstem 21,3 procenta. Naopak o 11,2 procenta poklesl prodej aut Superb.
Škoda Auto prodala v roce 2011 rekordních 879.200 aut. Meziročně prodej zvýšila o 15 procent. V roce 2010 největší česká automobilka prodala 762.600 vozů. Automobilka chce do roku 2018 zvednout roční prodej na 1,5 milionu aut.
mar dr