Stavba má začít už letos na jaře. Dokončení celé zakázky bude trvat přibližně dva roky. Dálniční úsek Prosek u Niše-Crvena Reka je součástí 83 kilometrů dlouhé východní větvě silničního koridoru, který se má po dokončení stát páteřní komunikací Srbska.
Pro Subterru je podobně jako pro řadu dalších stavebních firem expanze do zahraničí způsobem úniku před krizí tuzemského stavebnictví. "Plán výkonů roku 2012 je na úrovni roku předchozího. Z toho je v současné době již poměrně významná část zajištěna; více než deset procent z celkového obratu je k realizaci na zahraničních trzích a tento podíl by měl v následujících letech dále narůstat," uvedl k výhledu Subterry v podnikovém zpravodaji generální ředitel firmy Ondřej Fuchs.
Subterra není na Balkáně nováčkem. Již dříve budovala silnice v Chorvatsku. Z dalších zahraničních zakázek se firma například podílí na rekonstrukci železničního koridoru v Maďarsku.
Podniku se v roce 2010 podařilo zvýšit čistý zisk přibližně o trojnásobek na 158,9 milionu korun. Tržby Subterry se zvýšily na 4,6 miliardy korun ze čtyř miliard v roce 2009. Výsledky za loňský rok firma dosud nezveřejnila.
Subterra patří do skupiny přední tuzemské stavební společnosti Metrostav. Společně pak patří do koncernu DDM Group.