"Zejména v předvánočním období očekáváme, že klienti i ostatní zájemci o půjčky ocení rychlost schvalovacího procesu," doplňuje Pavel Makovský, ředitel divize Interní a Externí komunikace a dodává: "eBanka spravovala ke konci listopadu t.r. necelých 4.000 spotřebitelských úvěrů, což představuje více než 500%ní nárůst proti začátku roku."
Zájemci o půjčku mohou své možnosti prověřit na nově zavedeném prescoringu na webové stránce eBanky. Stejná pravidla platí pro žadatele o půjčku, kteří nejsou klienty eBanky. Účet u eBanky není podmínkou schválení úvěru. U automaticky autorizovaných žádostí může bankéř obratem rozhodnout o schválení žádosti, pokud s ním provedl kvalitativní hodnocení a klient doložil veškeré požadované podklady. Díky automatické autorizaci je tak eBanka bankou, která může klientovi poskytnout úvěr v rámci jednoho dne.
Zdroj: Tisková zpráva eBanky