Podle vyjádření generálního ředitele firmy Michala Štefla v podnikovém časopise OHL ŽS v posledních letech také klesají výnosy z 10,5 miliard v roce 2010 na devět miliard korun v loňském roce.
Jako jeden z důvodů poklesu výnosů Štefl zmínil úspory vlády v investičních programech. Dalším důvodem byla finanční krize v ČR a okolních zemích. "Naše společnost na to reagovala především orientací na zahraniční regiony, Balkán, Polsko a východní Evropu," uvedl Štefl.
OHL ŽS koncem loňského roku získala kontrakt v hodnotě 50 miliard korun. Bude stavět železnici na severu Ruska v lokalitě Obskaja - Salechard - Nadym včetně mostu přes řeku Ob. "V současné době probíhají jednání s českými a ruskými potencionálními subdodavateli a uzavírá se model financování, na kterém budou rovněž participovat banky obou zemí," uvedl Štefl.
Brněnská OHL ŽS se bude podle něj podílet i na některých mezinárodních projektech mezinárodního koncernu OHL International. Jde především o saúdskoarabský projekt vysokorychlostní železnice Mekka - Medina a projekt Marmaray, který propojí dosud oddělené části istanbulského metra a železniční sítě na evropské a asijské straně prostřednictvím tunelu vedeného pod Bosporskou úžinou.
Skupina OHL podle Štefla byla reorganizována z oborové na teritoriální. Brněnská část koncernu má na starost Evropu s výjimkou Španělska a země bývalého Sovětského svazu. "V podstatě jsme se shodli na následujících teritoriích: ČR, Slovensko a Maďarsko, Polsko, Ruská federace, Kavkaz a střední Asie, Balkán," uvedl Štefl.