Provozní zisk klesl o 3,5 procenta na 2,22 miliardy eur. Tržby se však zvýšily o 6,2 procenta, hlavně díky akvizici značek v Mexiku v dubnu 2010. Bez zahrnutí nových akvizic a prodeje majetku tržby stouply o 3,6 procenta.
Firma dodala, že prodej v Evropě a USA se snížil. Naopak vysoký růst zaznamenal Heineken v Asii, Africe a východní Evropě. Výrazně oživil ruský trh. Pivovaru se daří rovněž ve Vietnamu, který je pro značku Heineken druhým největším trhem. Pivovaru patří mimo jiné značky Newcastle, Foster's a Amstel.
V letošním roce Heineken očekává růst nákladů o šest procent, hlavně kvůli zdražení sladového ječmene. Doufá však, že se mu podaří vyrovnat tento růst zvýšením prodeje a snížením nákladů. Mimo jiné plánuje i propouštění, avšak zatím neuvedl v jakém rozsahu. Loni firma zrušila 1134 pracovních míst a na konci roku měla necelých 70.000 zaměstnanců, napsala agentura AP.
V České republice má Heineken rozsáhlé portfolio značek, které obsahuje mimo jiné Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák a nealkoholické Fríí. Společnosti Heineken ČR v polovině loňského roku na tuzemském trhu s pivem patřila s podílem 12,4 procenta třetí příčka, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce piva.