Tržby se za šest měsíců do konce prosince zvýšily o osm procent na 4,6 miliardy USD. V Asii tržby stouply o 15 procent, v Evropě však stagnovaly. Výjimkou byla Francie, kde vzrostly o 25 procent. Mezi značky firmy patří koňak Martell, whisky Chivas Regal, šampaňské Mumm nebo vodka Absolut.
Společnost současně zvýšila výhled zisku na celý fiskální rok díky vysoké poptávce v Asii a oživení na americkém trhu, které mají vyrovnat i slabší klima v západní Evropě. Provozní zisk za rok do konce června se má podle nového odhadu zvýšit o zhruba osm procent místo dříve uváděných šesti. Většina analytiků však dřívější odhad považovala za hodně konzervativní a očekávají růst o 8,2 procenta.
Za první pololetí provozní zisk stoupl o 17 procent na 1,38 miliardy eur. Analytici dotazovaní agenturou Thomson Reuters očekávali růst provozního zisku o 12,8 procenta.