Tržby stouply o více než 17 procent na 2,25 miliardy eur. Automobilka upozornila na silné tempo růstu v Číně, Spojených státech, Německu a Británii. Čistý zisk se nicméně zvýšil pouze mírně na 209 milionů eur.
"S těmito výsledky můžeme být pouze spokojeni. Bylo jich dosaženo v ekonomickém prostředí, které zůstává obtížné, a to zejména v Evropě," uvedl předseda společnosti Luca Cordero di Montezemolo. Dodal, že firma pokračuje v zahraniční expanzi a její prodejní síť nyní pokrývá 58 zemí.
Na americkém kontinentu se prodej Ferrari zvýšil o osm procent na rekordních 1958 vozů. V Číně stoupl dokonce o 63 procent na 777 vozů. V Británii prodej vzrostl o 23 procent na 574 vozů a v Německu o téměř 15 procent na 705 vozů, napsala firma.
Ferrari je součástí italské automobilky Fiat, která vlastní také například značky Lancia, Alfa Romeo či Maserati. V České republice se loni podle lednové zprávy oficiálního prodejce Scuderia Praha prodalo 42 nových vozů Ferrari, což je o čtyři více než v předchozím roce.