Od 21. února letošního roku, kdy byly uzavřeny pobočky banky, se na lince uskutečnilo 50 tisíc hovorů, přičemž polovina z nich byla učiněna během 13 týdnů. Nejvíce klienti hovořili s operátory v prvních 6 týdnech po ukončení provozu na obchodních místech a dva týdny na přelomu měsíců června a července, kdy se rozesílaly formuláře, aby klienti mohli své pohledávky přihlásit u krajského soudu.
Zelenou linku Union banka zprovoznila v dubnu 2001 a operátoři zde poskytovali informace o celé nabídce produktů a úrokových sazbách.
Po uzavření pobočkové sítě zůstala zelená linka jediným přímým komunikačním kanálem s bankou. "Nejdříve volali klienti, kteří se zajímali o vývoj svých vkladů. Následně pak linka sloužila především pro klienty-dlužníky, kterým zde byla sdělena aktuální částka dluhu," sdělil dnes tiskový mluvčí banky Robert Korselt.
Zdroj: Tisková zpráva UB