Akvizice internetových stránek má být dalším krokem ve strategii Centrum Holdings nabízet kvalitní obsah v klíčových segmentech, které jsou atraktivní jak pro uživatele, tak pro zadavatele reklamy. Mezi ně patří zpravodajství, finance/ekonomika, weby pro ženy, sport a hlavní stránka portálu.
"Na ženské weby jsme se zaměřili již v minulém roce redesignem portálu Žena.cz do moderní podoby. Inovovaný web měl v prosinci meziročně 28procentní nárůst uživatelů a rostl výrazně rychleji než celý trh. Za poslední dva měsíce je Žena.cz největším ženským webem z hlediska počtu zhlédnutých stránek," uvedl ředitel komerční divize Centrum Holdings Pavel Vopařil.
Centrum tak posílí svou pozici dvojky na trhu v segmentu ženských webů. Žena.cz, Vaření.cz a Zdravě.cz budou tvořit společnou inzertní nabídku s jednotnými reklamními formáty a s návštěvností více než 1,3 milionu reálných uživatelů měsíčně.
Vaření.cz má měsíční návštěvnost přes 700.000 reálných uživatelů a je největším webem nabízejícím recepty online. Zdravě.cz má měsíční návštěvnost 80.000 uživatelů.
Centrum Holdings je internetová společnost působící ve střední a východní Evropě, s celkovou návštěvností přes šest milionů uživatelů. V Česku má kolem 3,5 milionu návštěvníků. Firma provozuje například portály Centrum.cz a Atlas.cz, zpravodajský web Aktuálně.cz nebo stránky Cars.cz, Stahuj.cz a RealityMix.cz.
jsa vju