„Asistence je určena pro stav nouze – náhlé havárie nebo poruchy. Když se na nás klient obrátí, zajistíme služby řemeslníků jako je elektrikář, instalatér, plynař, topenář, sklenář nebo zámečník. Ti ke klientovi přijedou a nouzovou situaci vyřeší. V ceně asistenčního zásahu je i drobný materiál na opravy“, představuje novinku Tomáš Reitermann, vedoucí odboru pojištění občanů pojišťovny Kooperativa.
Tzv. Domácí asistenci získají noví i stávající klienti v rámci pojištění domácnosti, pojištění rodinného domu, nebo pojištění bytové jednotky, kteří mají sjednanou variantu KOMFORT, KOMPLET nebo VÝHODA. V rámci bezplatné asistence Kooperativa klientovi zajistí dva asistenční zásahy za pojistný rok, limit na jeden zásah činí 2 000 Kč. Obdobnou službu získávají noví i stávající klienti k produktu Pojištění bytového domu. Zde Kooperativa asistenci poskytuje plošně, bez ohledu na variantu pojištění. Asistence se vztahuje na zásahy ve společných prostorách a na společných částech bytového domu, přičemž Kooperativa uhradí až sedm asistenčních zásahů za pojistný rok.
„Kromě asistence přicházíme s řadou dalších vylepšení naší produktové nabídky, například s novinkou v podobě unikátního připojištění elektronických a strojních zařízení proti technickým rizikům (all-risk), které si u nás nově mohou sjednat klienti v rámci pojištění nemovitého majetku občanů“, doplňuje Tomáš Reitermann.
Kooperativa pojišťovna aktuálně spravuje přes 970 tisíc pojistných smluv pro pojištění majetku a odpovědnosti občanů s kmenovým pojistným ve výši 3 miliardy Kč.