"Pohybujeme se kolem nuly, což také není růžové. Když to ale vezmu ve srovnání s obchodními řetězci, které výsledky tají, tak si myslím, že jsme oproti nim velmi úspěšní," uvedl Juračka.
Podle něj jsou prodejny pod značkou COOP silné zejména na jižní Moravě a v jižních, východních a středních Čechách. Naopak za konkurencí zaostávají na severu země a ve velkých městech, jako je Praha, Brno a Olomouc. "Je to tím, že družstva ve velkých městech šla v minulosti do konkurzu a krachovala," uvedl Juračka.
Podle Juračky jsou pod značkou COOP nejúspěšnější malé a střední prodejny. "Zákazník se začal vracet ke střední a speciálkám," uvedl Juračka.
Další vývoj na trhu pro letošní rok nechtěl odhadovat. Uvedl pouze, že očekává spíše stagnaci a růst tržeb ve službách, které prodejny COOP spustily. Na veletrhu COOP prezentuje zejména placení složenek pro zákazníky a vklady na bankovní účty.
Podle Juračky zájem o terminály prodejny mají a pořizují si nová zařízení. "Služby porostou o dalších deset procent. Děláme je dva roky a stále se rozvíjí. Rozhodně rostou rychleji než maloobchodní obrat, který stagnuje," uvedl Juračka.