Sazka má nyní 6300 prodejních míst. "Možnost placení faktur nebo záloh za vodné a stočné pomocí čárového kódu byla našimi zákazníky velmi oblíbena, zvláště díky široké dostupnosti terminálů a jednoduchému způsobu úhrady," uvedla výkonná ředitelka marketingu a komunikace Veolia Voda Marcela Dvořáková.
Portfolio služeb Sazky je tak prakticky stejné jako loni před insolvencí. "Nyní už se můžeme plně soustředit na zcela nové projekty a partnery," řekla marketingová a obchodní ředitelka Sazky Jana Studničková. U neloterijních produktů poskytuje Sazka nyní dobíjení kreditů mobilních telefonů, prodej vstupenek, hotovostní platby (placení faktur, pojištění a složenek) a supercash (zprostředkování plateb za nákupy zboží a služeb prostřednictvím internetu).
SAZKA sázková kancelář převzala na počátku listopadu podnikatelskou činnost Sazky, která se na jaře 2011 dostala do insolvence a poté do konkurzu. Nyní tak provozuje největší loterijní společnost v ČR s 90procentním tržním podílem. Hlavními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Vlastníky společnosti jsou skupiny KKCG a PPF.