StarBev se sídlem v nizozemském Amsterdamu a v Praze provozuje ve střední a východní Evropě devět pivovarů. Loňské tržby skupiny přesáhly v přepočtu 17 miliard korun, výstav členských pivovarů přesáhl 13 milionů hektolitrů.
"Akvizice StarBev dokonale zapadá do strategie Molson Coors rozšiřovat naše portfolio prémiových značek a naši působnost na rostoucí trhy po celém světě," uvedl prezident a výkonný ředitel CEO Molson Coors Peter Swinburn.
Pivovary Staropramen jsou za Plzeňským Prazdrojem dlouhodobě dvojkou na českém pivním trhu, na němž mají zhruba 15procentní podíl. Do StarBev patří také další pivovary v Bulharsku, Chorvatsku, Maďarsku, Černé Hoře, Rumunsku a Srbsku. Skupina má obchodní aktivity také na Slovensku a v Bosně a Hercegovině. Firma CVC Capital Partners pivovary v prosinci 2009 koupila od pivovarského gigantu AB InBev.