"I přes obecně složité ekonomické prostředí se nám podařilo pokračovat v růstu z předchozích let a dále zvýšit obrat a tržní podíly ve všech segmentech," uvedla generální ředitelka společnosti Henkel ČR Jaroslava Haid-Járková.
Divize pracích a čisticích prostředků Henkelu sice na tuzemském trhu snížila tržby o procento, tržní podíl ale navýšila o 1,9 procenta. V kosmetice firma zvýšila obrat o procento, stejně rostl v tomto segmentu také její tržní podíl. Nejvíc se v Česku společnosti dařilo v oboru lepidel a technologií, v němž zvýšila tržby o sedm procent a tržní podíl o 1,5 procentního bodu.
Henkel v Česku působí od roku 1991. Na českém trhu prodává produkty přibližně 50 značek a zaměstnává 250 lidí. Celosvětově pro Henkel pracuje kolem 47.000 zaměstnanců. Skupina vyrábí mimo jiné prací a čisticí prostředky, kosmetiku a lepidla. K jejím značkám patří například prací prášky Persil, produkty vlasové péče Schwarzkopf, tělová kosmetika Fa či lepidla Pritt.