Změny mají vstoupit v platnost od 1. května. Jejich cílem je zlepšit vztahy s uživateli, práci s inzerenty v různých regionech světa a posílit technologickou část firmy. Doposud měla Yahoo smíšenou strukturu, jednotlivé regiony měly za úkol jak výrobu obsahu, tak prodej reklamy. Thomson rovněž uvedl, že Yahoo se znovu více zaměří na obchod, který by měl hrát důležitou úlohu v budoucím růstu firmy.
Spotřebitelská divize bude zahrnovat všechny mediální stránky, včetně zpravodajství, finančních, sportovních a zábavních produktů. Její součástí budou také vyhledávací aktivity a produkty, které spotřebitelé používají denně, jako e-maily a zasílání zpráv.
Thomson minulý týden uvedl, že Yahoo propustí 2000 zaměstnanců, tedy zhruba 14 procent celkové pracovní síly firmy. Propouštění je největší v 17leté historii firmy.
Thompson se stal ředitelem Yahoo před třemi měsíci, předtím vedl společnost PayPal. Thompson je pod silným tlakem vrátit internetový gigant zpět k růstu. Yahoo kdysi bývala dominantní internetovou mediální a vyhledávací společností, nyní je však ve stínu firem Google a Facebook. Příjmy Yahoo, která má 14.000 zaměstnanců, loni činily 4,98 miliardy USD (94,2 miliardy Kč). Příjmy konkurenční společnosti Facebook s 3200 zaměstnanci dosáhly 3,7 miliardy USD. Yahoo zveřejní výsledky hospodaření za první čtvrtletí 17. dubna, napsaly agentury AP a Reuters.