Mladoboleslavská automobilka prodala na Slovensku v prvních třech měsících roku 4282 osobních vozidel, což proti stejnému období loňska znamená nárůst o 34 procent. Největší zájem byl o octavie. Tržní podíl českého výrobce automobilů na celkovém počtu registrací nových osobních vozů tak přesáhl 25 procent, loni to byla pětina.
S odstupem na druhém místě v počtu registrací skončil německý Volkswagen s podílem 9,4 procenta před korejskou značkou Kia s podílem 7,2 procenta. Zhruba šest z deseti nových vozů si zaregistrovaly právnické osoby, tedy zejména firmy.
Pozitivní vývoj v počtu registrací nových aut by mohl pokračovat i ve druhém čtvrtletí, které podle sdružení automobilového průmyslu dlouhodobě patří k nejsilnějším obdobím pro prodejce vozů.
Automobilky Volkswagen, Kia Motors i francouzský PSA Peugeot Citroën mají na Slovensku své výrobní závody. Prakticky celá jejich produkce směřuje na export.