Ředitelství silnic a dálnic odmítlo převzít levou polovinu mostu přes Ohři, uvedl Novák s tím, že investor na této části stavby objevil trhliny. Podle dohody musí dodavatel kompletní stavbu odevzdat do 20. dubna. Pokud tak neučiní a problémy nevyřeší, čekají ho pokuty z prodlení, dodal Novák.
Na novém úseku se bude do středy jezdit bezplatně, od 19. dubna bude instalované dopravní značení upozorňující na povinnost vjezdu s dálniční známkou a zároveň budou aktivovány mýtné brány.
Ředitelství silnic na úseku v minulosti objevilo i zvlnění vozovky. Podle ŘSD mělo jít o tři úseky, které chtělo nechat přeměřit, zdali míra nerovností odpovídá normě. Cena 7,5 kilometrového úseku je 2,5 miliardy korun bez DPH. Nové Sedlo - Sokolov je poslední chybějící úsek, aby se mezi Chebem a Karlovými Vary (37,5 kilometru) dalo jezdit rychlostí 130 kilometrů za hodinu po čtyřproudové silnici.
Vážnější problém s vlnící se dálnicí řeší ŘSD na Ostravsku. Tam podle ŘSD stavební firma nedodržela domluvený postup stavby. Například prý použila nestabilní stavební odpad i tam, kde měly být stálé materiály. Použitý materiál nyní bobtná a způsobuje zvlnění vozovky. Problematický úsek D47 u Ostravy v délce zhruba osm kilometrů postavilo za 4,5 miliardy korun konsorcium firem v čele se společností ODS-Dopravní stavby Ostrava, kterou později převzala stavební firma Eurovia CS. Ta jakékoliv pochybení odmítá.