Nejbližší období bude podle generálního ředitele Eurovie CS Martina Borovky ve stavebnictví obtížné. "Bohužel jsme na prahu období, ve kterém budeme opět slýchat o ekonomické krizi. Stát, který je naším největším klientem, dramaticky sníží investice do dopravní infrastruktury," uvedl šéf firmy. Navzdory této situaci si chce Eurovia CS ponechat zastoupení ve všech krajích.
Eurovia CS se zaměřuje hlavně na dopravní stavitelství, od státu tak loni pocházela zhruba polovina zakázek firmy. Další zhruba třetinu prací vykonala firma pro kraje, města a obce. S Ředitelstvím silnic a dálnic nyní Eurovia CS vede spor o platnost reklamací ke zvlněné dálnici D47.
Firma loni dokončila svou dosud největší zakázku, kterou byla výstavba rychlostní silnice R1 na Slovensku mezi Nitrou a Bánskou Bystricou.
Eurovia CS dříve působila pod názvem Stavby silnic a železnic. Počet zaměstnanců Eurovice CS se loni meziročně snížil asi o pět procent a firma zaměstnávala 3599 lidí. Hlavním akcionářem firmy je francouzská společnost Eurovia patřící do koncernu Vinci. V Česku Vinci ovládá ještě například stavební firmy SMP CZ nebo Průmstav.