Čistý zisk společnosti, která je třetím největším hráčem na českém trhu piva, meziročně vzrostl o 25 procent na 175 milionů eur (4,3 miliardy Kč). Tržby vzrostly o 6,8 procenta na 3,8 miliardy eur. Z tohoto růstu 3,5 procentního bodu připadalo na vyšší odbyt a 3,3 procentního bodu na vyšší ceny.
Heinekenu se v počátečních měsících roku dařilo díky mírné zimě v Evropě i Severní Americe. Společnost čeká, že bude letos těžit z růstu v Asii, Africe a Latinské Americe. Ke zlepšení výsledků by jí mělo pomoci i snižování nákladů ve vyspělých zemích, zejména nákladů na zaměstnance.
Akcie Heinekenu po zprávě vzrostly o čtyři procenta. Během dopoledne se dostaly až nad 44 eur, nejvýše od ledna 2008.
Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice ovládá rozsáhlé portfolio značek jako Krušovice, Zlatopramen, Starobrno, Březňák, nealkoholické Fríí a další.