Provozní ztráta sice klesla na 178 miliard wonů z loňských 239 miliard wonů, analytici dotazovaní agenturou Thomson Reuters však čekali ztrátu jen 125 miliard wonů. Provozní ztrátu firma vykázala již šesté čtvrtletí za sebou. Příjmy se ale zvýšily o 15,2 procenta na 6,18 bilionu wonů.
Analytici očekávají, že LG Display by se mohla vrátit do zisku ve druhém čtvrtletí díky vyšším dodávkách vyspělých produktů včetně obrazovek pro nový iPad a 3D televizory. Sama firma očekává ve druhém čtvrtletí mírný růst cen obrazovek a rostoucí prodej dražších obrazovek. Dodávky mají stoupnout o deset procent.
Výrobci LCD, od většího konkurenta Samsung po japonský Sharp, se potýkají s nadměrnými přílivem obrazovek na trh a slabé poptávce po obrazovkách od výrobců televizorů a počítačů. Dodávky obrazovek pro televizory, počítačové monitory a laptopy se na celkových příjmech LG Dispaly podílejí 80 procenty, zbytek pochází z dodávek obrazovek pro mobilní telefony a tablety, napsaly agentury AP a Reuters.