Příjmy se však mírně zvýšily na 12,9 miliardy korun z 12,5 miliardy DKK. Generální ředitel Jorgen Buhl Rasmussen v prohlášení uvedl, že výsledky jsou v souladu s očekávání a první čtvrtletí bývá obvykle slabší.
Celkový objem prodeje piva klesl o čtyři procenta. Dodávky ve východní Evropě se snížily o 22 procent, protože distributoři v Rusku se kvůli novým zákonům výrazně zásobili v předchozím čtvrtletí a nyní snižovali své zásoby. Příjmy ve východní Evropě klesy o 15 procent na tři miliardy DKK.
V Asii naopak objem prodeje stoupl o 26 procent a firma zde očekává další růst. Carlsberg v dubnu představil na čínském trhu svoji značku Tuborg, napsala agentura AP.
Carlsberg je čtvrtým největším producentem piva na světě, mezi jeho nejznámější značky patří Carlsberg, Tuborg, San Miguel či Kronenbourg. Své výrobky prodává ve více než 150 zemích a má zhruba 41.000 zaměstnanců. Firma úzce spolupracuje s Budějovickým Budvarem, který je od června 2007 výhradním importérem Carlsbergu do České republiky. Carlsberg se naopak stará o prodej produktů Budvaru na některých zahraničních trzích.