Podle finančního ředitele Jesúse Péreze de Uriguen se firmě daří stabilizovat spotřebu mobilních rezidentních zákazníků a udržet nárůst zákazníků v hlavních oblastech. "Naše pokračující marketingové aktivity zaměřené na propagaci chytrých telefonů vedly k dalšímu nárůstu jejich prodejů a penetraci mezi našimi zákazníky, což pozitivně ovlivnilo vývoj výnosů z mobilního internetu. Na Slovensku jsme udrželi solidní nárůst zákazníků, který nám pomohl dále zlepšit finanční výkonnost," uvedl.
Počet uživatelů mobilních služeb se proti loňskému březnu zvýšil o dvě procenta na 4,94 milionu. Za nárůstem stálo především zvýšení počtu smluvních klientů o šest procent na 3,1 milionu. Celkové mobilní výnosy klesly o pět procent na 6,1 miliardy korun zejména kvůli poklesu mezioperátorských poplatků a silné konkurenci zejména v segmentu malých a středních firem. Průměrný měsíční výnos na zákazníka se snížil o sedm procent na 394 korun.
Výnosy v segmentu pevných linek klesly meziročně o 6,2 procenta na 5,3 miliardy korun. Počet pevných linek se snížil o pět procent na 1,56 milionu. Za zpomalením tempa poklesu linek stojí nárůst počtu zákazníků využívajících linky pro připojení k internetu. Počet přípojek xDSL se zvýšil o sedm procent na 883.000. Počet zákazníků služby O2 TV se zvýšil rovněž o sedm procent na 138.100 klientů.
Slovenská dceřiná společnost zvýšila počet mobilních zákazníků o 28 procent na 1,22 milionu. Celkové výnosy společnosti Telefónica Slovakia vzrostly v prvním čtvrtletí meziročně o 27 procent na 43,9 milionu eur. Výnosy na Slovensku tak představovaly již téměř desetinu celkových výnosů skupiny.
Skupina v prvním čtvrtletí pokračovala v restrukturalizaci, která vedla ke snížení počtu zaměstnanců o 179 na 6711 pracovníků. Mzdové náklady meziročně klesly o devět procent.
Konsolidované investice klesly o 14 procent na 974 milionů korun. Směřovaly především do zvyšování kapacity a pokrytí mobilní sítě 3G a budování optických sítí.