„V první fázi jsme se zaměřili na řidiče, kteří KOOP Asistenta využijí zejména v krizových situacích jako je nehoda či porucha. Klient může okamžitě nahlásit škodu, včetně zaslání dokladů a fotodokumentace přímo z místa nehody. Dále pak v případě nutnosti zásahu asistenční služby zajistí přímé spojení či odeslání souřadnic vozidla, pro rychlejší lokalizaci řidiče potřebujícího pomoc“, říká Milan Medek, ředitel Úseku marketingu pojišťovny Kooperativa.
Vedle přímých telefonních čísel tísňového volání a kontaktu na Infolinku Kooperativy, nabízí KOOP Asistent také exkluzivní aktuální informace dopravního zpravodajství z dálnic ČR, poskytuje užitečné rady, co dělat v případě nehody a základy první pomoci.
„Chytré telefony se stávají významným komunikačním kanálem. Jen za první čtvrtletí 2012 navštívilo jejich pomocí náš web www.koop.cz 11,5 tisíce lidí. Statistice dominují iPhone, iPad a telefony samsung Galaxy“, potvrzuje rostoucí oblibu chytrých telefonů Milan Medek.
Aplikace KOOP Asistent využívá moderních technologii jako GPS lokace, navigování na pobočky, odesílání fotek, nafocených dokumentů jako ŘP, možnost volání, které se označuje „Click to call” - snadné vytočení telefonního čísla jedním zmáčknutím, informace poskytované i bez připojení k internetu atd, prostě poskytuje uživatelům maximální komfort.
Mezi další dostupné informace patří seznamy obchodních míst s kontaktními údaji a GPS lokací, možností zobrazení na mapě a navigací na pobočku, přehled základních dopravních předpisů v evropských zemích EU a ostatních státech Evropy (povolené rychlostní limity, platba na dálničních úsecích, povinnost denního svícení, tolerované množství alkoholu…), kontakty na ambasády a v neposlední řadě možnost sjednání pojištění po telefonu a řadu dalších online odkazů na existující služby - informace o smlouvě či stav škody.