Nováková uvedla, že se Kofole se v prvním čtvrtletí dařilo prodávat klíčové značky, jako jsou Vinea či Semtex, ale prodejním hitem se stala novinka z oblasti sirupů, značka Jupí Superhustý. "Ten je vyráběn na moderní lince v Mnichově Hradišti, která dokáže produkovat nápoje bez konzervantů," doplnila Nováková. Silný růst Kofola očekává od další novinky, Kojenecké vody Rajec, uvedené na trh v březnu.
Generální ředitel Kofoly Jannis Samaras uvedl, že letošní výsledky jsou z velké části ovlivněny minulým rokem, ve kterém firma provedla důležité změny vedoucí k efektivnějšímu řízení. "Byl to nevyhnutelný proces, o to víc se ale nyní snažíme zbytečně neutrácet a investovat peníze do inovací, konkrétně do zdravějších nápojů. Velkou radost máme z růstu tržeb na českém i slovenském trhu, kde trh v roce 2011 zaznamenal téměř dvouprocentní pokles," uvedl Samaras.
Skupina Kofola zaměstnává přes 2000 lidí, v Česku jich je kolem 700. Zaměstnanci pracují v sedmi výrobních závodech, z nichž dva jsou v České republice, jeden na Slovensku, tři v Polsku a jeden v Rusku. Mezi její nejvýznamnější značky patří Kofola, Rajec, Vinea, Hoop Cola, Jupí, Jupík nebo Paola. V roce 2011 přibyl do portfolia Kofoly energetický nápoj Semtex a Erektus. V loňském roce skupina Kofola zvýšila svůj obrat o 343,7 milionu korun (4,5 procenta) na 7,945 miliardy korun.