Zisk před zdaněním, splátkou úroků a odpisy (EBITA) se za rok do konce března zvýšil o 12 procent na 5,6 miliardy dolarů (113 miliard Kč). Tržby druhého největšího výrobce piva na světě vzrostly o 11 procent na 31,4 miliardy USD. Odbyt piva očištěný od jednorázových změn se zvýšil o tři procenta.
Výsledky SABMilleru posílil silný odbyt na latinskoamerických trzích Kolumbie a Peru a v afrických zemích jako Tanzanie a Zambie. Společnost vytváří 70 procent svého zisku na dynamicky rostoucích rozvojových trzích, což ji do určité míry chrání před útlumem na trzích vyspělého světa, kde se spotřebitelé snaží šetřit.
Šéf SABMilleru Graham Mackay uvedl, že jeho skupina působí ve vícerychlostním světě. Nejlépe si vedou Latinská Amerika s Afrikou, Asie si udržuje růst, zatímco situace na trzích Evropy, Severní Ameriky a Austrálie je obtížnější.
Evropa trpí poklesem odbytu, jehož dopad ještě prohlubují časté slevové akce. Americká ekonomika si vede lépe, ale na trhu piva se to nepromítá, zatímco australský trh není v takovém útlumu a trend je zde mírně příznivý, řekl Mackay. Podle něj bude v tomto roce situace zhruba podobná, náklady na suroviny se ale o něco zvýší.
SABMiller vznikl sloučením jihoafrické společnosti SAB a americké Miller a byl světovou pivovarskou jedničkou, dokud v roce 2008 nevznikla skupina Anheuser-Busch InBev. Vedle Plzeňského Prazdroje a jeho značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast vlastní SABMiller také například slovenské pivovary Šariš a Topvar.