Továrna, kterou si Hitachi v zóně postavila, zatím vyráběla jen menší část své historie. Provoz tam začal v roce 2007, už na začátku roku 2009 ale přišlo ukončení výroby a propuštění všech 800 zaměstnanců. Teď ji chce využít jiná divize koncernu, která vyrábí autodíly. Na začátku roku 2013 chce nabrat prvních 150 lidí, zahájit výrobu a během roku zaměstnat minimálně dalších 150. "Nechceme takový prudký růst jako tehdy, místo toho chceme stabilní výrobu i počty zaměstnanců," řekl Širaiši.
Výrobní program zatím vedení nechce příliš specifikovat, ví se jen, že půjde o tlumiče do aut a že by mělo jít o největší podobný závod firmy v Evropě. Hitachi nevylučuje ani rozšíření výroby, v 25hektarovém závodě prý zbude místa víc než dost.
Do Trianglu přitom v posledních dvou letech přicházejí především výrobci autodílů. Láká je hlavně výhodná poloha. "Stačí se podívat na polohu Žatce a pochopíte, proč jsme sem šli," řekl vloni na podzim provozní ředitel výrobce interiérů Johnson Controls Wolfgang Engelhard, načež ukázal na mapu, na níž byla okolo Žatce nakreslená kružnice o poloměru zhruba 150 kilometrů. V ní tehdy bylo vyznačených sedm automobilek v Čechách a v Sasku.
Hitachi zatím nespecifikovalo ani odběratele. "Můžeme jen prozradit, že to jsou zákazníci vně Česka. Nejen Německo, ale i další země," odpověděl na dotaz ČTK ředitel českého závodu Džacuhiko Abe.