Werner Eichhorn vedl v poslední době prodej a marketing značky Volkswagen v Německu. Profesní dráhu v koncernu VW zahájil před 31 lety. Zastával různé pozice v odbytu značek Volkswagen a Audi, kromě jiného působil i jako výkonný ředitel divize Audi v podniku FAW-VW v Číně.
Jeho předchůdce Jürgen Stackmann se ve Škoda Auto podílel na vypracování a realizaci růstové strategie. Pod jeho vedením byla také přepracována vizuální prezentace značky, od nového firemního loga až po vzhled prodejních míst.
V sobotu vedení koncernu ve Stuttgartu oznámilo i další personální změnu ve Škoda Auto. Dosavadního šéfa vývoje Eckharda Scholze od 1. září nahradí Frank Welsch, který měl doposud ve Volkswagenu na starosti vývoj karoserií. Scholz převezme vedení značky Volkswagen Užitková vozidla.
Největší tuzemská automobilka Škoda Auto vloni prodala rekordních 879.200 aut. V letošním prvním čtvrtletí prodala 242.700 aut, o 11,8 procenta více než za stejné období loni. V nejbližších letech chce Škoda představovat každých šest měsíců nový model a do roku 2018 prodávat přes 1,5 milionu aut ročně.