MiniBanka je tak v Živnostenské bance k dispozici pro zákazníky všech mobilních operátorů působících v České republice. "Rozšířením služeb MiniBanky o síť Oskar je portfolio služeb přímého bankovnictví Živnobanky kompletní a co se týče rozsahu produktů naprosto srovnatelné s ostatními peněžními ústavy na trhu," řekl vedoucí oddělení přímého bankovnictví Jan Smítek.
O přímé bankovnictví je mezi klienty Živnobanky v poslední době obrovský zájem. Počet uživatelů vzrostl v meziročním srovnání o 40 procent a každý šestý klient banky tak využívá některou z forem přímého bankovnictví. Největší zájem je přitom právě o zřízení služby MiniBanka, kde počet uživatelů vzrostl více než 2,5krát.
Zájem o přímé bankovnictví prudce vzrostl poté, co Živnostenská banka v loňském roce zahrnula služby přímého bankovnictví do balíčků Osobního menu, které banka nabízí na principu all inclusive. Za měsíční paušál od 99 Kč tak klienti kromě vedení účtu a platební karty získají zdarma všechny typy přímého bankovnictví, zdarma je i zadávání trvalých nebo jednorázových platebních příkazů v korunách. Klient platí pouze za SMS zprávy v případě GSM bankovnictví a paušální telefonní poplatek pro kontakt s bankou v případě TeleBanky.
S MiniBankou klienti mohou získat podrobný přehled o pohybech a zůstatcích na běžném či spořícím účtu nebo aktuální informace o kurzech měn. Prostřednictvím MiniBanky lze zadávat jednorázové platební příkazy, zadávat a rušit trvalé příkazy, investovat prostředky na termínované vklady (jednorázové i opakované), ukončit opakovaný termínovaný vklad a provádět úhrady spojené s užíváním mobilního telefonu - služba M-platby (dobití Oskarty, úhrada faktury, navýšení volacího limitu nebo platba předem). Službu M-platby je zároveň možné využívat prostřednictvím internetového bankovnictví NetBanka.
Zdroj: Tisková zpráva Živnostenské banky