S akciemi firmy se loni začalo obchodovat na burze v Hongkongu. Akcie společnosti od počátku letošního roku stouply již o téměř 30 procent, zatímco hlavní index burzy Hang Seng posílil jen o 1,3 procenta. Tržní kapitalizace Prady nyní činí 15,4 miliardy USD (310,4 miliardy Kč).
Čisté příjmy za tři měsíce do konce dubna stouply o 48 procent na 686,7 milionu eur. Při konstantních směnných kurzech se zvýšily o 41,5 procenta. Největší podíl na celkových tržbách, 37,2 procenta, má oblast Asie a Tichomoří bez Japonska. Tržby zde stouply o 46,9 procenta. V Evropě bez Itálie se tržby zvýšily o 56,8 procenta a na celkových tržbách měl region podíl 22 procent. Vysoký, více než dvouciferný, byl růst i v dalších regionech, včetně Japonska a Itálie.
Tržby z prodeje koženého zboží se zvýšily o 58,2 procenta. Kožené zboží má na celkovém prodeji firmy podíl 62 procent. Prodej oděvů stoupl o 30 procent a obuvi o 36 procent.
Prada za poslední rok otevřela 65 obchodů. Na konci dubna měla 395 obchodů. V samotném prvním čtvrtletí firma otevřela osm obchodů, mimo jiné první dva obchody v Jižní a Střední Americe - brazilském Sao Paulu a v Mexiku.
Firmu založil v roce 1913 Mario Prada jako prodejce kabelek, zavazadel a stříbrného nádobí pro evropskou elitu a dnes je globálním módním impériem. Po celém světě prodává oděvy a módní doplňky pod značkou Prada a trendové modely pod značkou Miu Miu.