Podle Baláže poklesly téměř všechny západoevropské trhy kromě Velké Británie. Prodeje všech značek se podle odhadů snížily až o deset procent. Škoda v západní Evropě v květnu prodala zhruba 31.000 aut, přibližně o 3400 méně než v loňském květnu. V Británii ovšem prodej škodovek vzrostl o 9,4 procenta.
Ve východní Evropě se největší české automobilce stále daří. V květnu tam prodala zhruba 12.100 aut, o 28,6 procenta více než loni. O více než třetinu vzrostl odbyt například v Rusku, kde je velmi žádaná Škoda Octavia. Na Ukrajině se počet dodaných aut zvýšil přes 44 procent na 1400 aut.
Mírného růstu 0,7 procenta dosáhla firma ve střední Evropě, kde prodala 10.800 aut. V Česku se dodávky zákazníkům zvýšily o 8,1 procenta na 5200 vozů. Téměř třetinový růst zaznamenala firma ve Slovinsku, prodala tam 400 aut. Také ve střední Evropě je nejoblíbenějším vozem značky model Octavia.
Už od roku 2010 je nejsilnějším trhem pro Škodu Auto Čína. V květnu tam meziročně posílila o 13,1 procenta na 21.000 prodaných vozů. V prvních pěti měsících roku celkový odbyt škodovek na čínském trhu již překročil 100.000 aut, což je osmiprocentní zlepšení proti loňsku.
Růst zaznamenala firma v květnu i v Indii, kde prodala 2800 aut, o 44,9 procenta více než loni. Automobilce rostl výrazně prodej také třeba v Austrálii (+116,4 procenta), Turecku (+31,9 pct) nebo v Izraeli (+30,1 pct).
Škoda v květnu prodala 36.600 vozidel Octavia, 21.300 fabií, 9400 superbů, 7600 modelů Yeti, 3200 roomsterů, 1700 rapidů v Indii a 1700 modelů Citigo. Nejvíc se zvýšil zájem o model Yeti, jehož prodej meziročně vzrostl o 14,8 procenta. Následovala Octavia s nárůstem přes osm procent. Naopak o téměř 14 procent poklesl prodej superbů a o více než devět procent se snížil zájem o fabie.
Automobilka chce do roku 2018 zvednout roční prodej na 1,5 milionu aut. Škoda Auto prodala v roce 2011 rekordních 879.200 aut. Meziročně prodej zvýšila o 15 procent.