Čína již v roce 2003 překonala USA a stala se druhým největším pivním trhem světa. Očekává se, že v příštích letech spotřeba piva v zemi poroste o pět procent ročně, což je dvojnásobek celosvětového růstu za rok 2011.
Carlsberg se snaží o expanzi v Asii, zvláště v Číně, Indii a Vietnamu, aby tak vyrovnal stagnaci růstu v Rusku způsobenou prudkým růstem daní. Asie má nyní na celkovém zisku skupiny podíl zhruba 11 procent. Carlsberg je čtvrtým největším pivovarem na světě.
Carlsberg je největším pivovarem v západní Číně, kde provozuje 41 pivovarů, buď sám nebo ve spolupráci s místními firmami. V dalších částech země však zaostává za dalšími zahraničními i domácími firmami. Mezi čtyři největší pivovary v Číně patří China Resources Snow (CRS), Tsingtao , Anheuser-Busch InBev a Beijing Yanjing Brewery. Ty mají na trhu v zemi téměř 60 procent a všichni se snaží posílit svoji pozici spojením s lokálními společnostmi. Největší CRS je společným podnikem China Resources Enterprise a firmy SABMiller a vyrábí pivo Snow, které je největší značkou piva na světě.
Nový pivovar Carlsbergu v Číně by měl začít vařit pivo v roce 2014. Produkovat bude místní značky i značky Carlsberg a Tuborg. Jeho roční kapacita bude deset milionů hektolitrů, napsala agentura Reuters.