Empresa Media se chce více zaměřit na zpravodajské a společenské týdeníky. Mladá fronta převzetím Profitu zase rozšíří svoji působnost v ekonomicky zaměřených periodikách.
Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v ČR. Vydává ekonomický deník E15 a na začátku června koupilo týdeník Euro. Vydavatelství zároveň převzalo zpravodajský server Euro.cz a další produkty společnosti Euronews, mezi které patří elektronická informační služba Euro24, Euro9 a EURO Setkání.
Do portfolia Mladé fronty patří také dětské Sluníčko, Mateřídouška, tituly Maminka, Lidé a Země, Moje zdraví, Moje psychologie, ForMen nebo Computer. Z odborných titulů jsou to třeba Sestra, Strategie či Developer.
Společnost Empresa Media ovládá podnikatel Jaromír Soukup. Vydává časopisy Týden, Instinkt a Mladý svět a jejich online verze. Soukup koupil Profit loni v prosinci od firmy Stanford. Soukup vlastní rovněž mediální agenturu Medea Group.