Za šest měsíců roku se prodej zvýšil o 12,3 procenta na 733.250 vozů. Čína měla na celkovém prodeji podíl více než 26 procent. Německo, které je druhým největším trhem Audi, má na celkovém prodeji podíl 18 procent a USA necelých deset procent.
Prodej rivala BMW se v červenci zvýšil jen o čtyři procenta. Za celé pololetí stoupl o 8,3 procenta na 747.064 vozů.
Generální ředitel Audi Rupert Stadler řekl, že firma je na dobré cestě pro splnění svého plánu, který počítá letos se zvýšením prodeje na 1,4 milionu vozů z loňských 1,3 milionu. Vysoká je poptávka zvláště po sportovně-užitkových vozech a ještě do konce tohoto měsíce chce firma začít prodávat v Číně kompaktní SUV Q3.
Prodej v Německu v červnu stoupl o 15 procent. V USA se zvýšil o 26 procent a v Číně o 20 procent, napsaly agentury AP a Reuters.
Audi sesadila loni Mercedes-Benz z pozice druhého největšího výrobce luxusních aut na světě podle počtu prodaných vozům. Za BMW však v prodeji stále zaostává, i když už se jí podařilo předstihnout BMW v ziskovosti. Cílem Audi je do roku 2020 zdvojnásobit dodávky na trh na zhruba dva miliony vozů.