Na domácím trhu společnost zvýšila odbyt o 11,5 procenta, na Slovensku prodeje vzrostly o 13,4 procenta. Ruský trh zaznamenal ve druhém čtvrtletí nárůst o 68,7 procenta v porovnání s prvním čtvrtletím letošního roku.
V Česku se autobazaru daří hlavně v hlavním městě. "Praha a její okolí zůstává ve druhém čtvrtletí nejsilnějším regionálním trhem s 3229 auty," uvedla zástupkyně generálního ředitele společnosti Karolína Topolová. Kromě Prahy firma nejvíc ojetin prodala na Moravě a v severních a východních Čechách.
"Přesto, že jsou tyto výsledky pro Českou republiku velice optimistické, v odhadech do budoucna zůstáváme opatrní", dodala Topolová. Pozitivně vidí firma hlavně odbyt ojetin v Rusku, kde očekává další nárůst prodejů až o 50 procent, a to hlavně díky spuštění nabídky nových leasingových produktů.