Nové soupravy metra budou jezdit na linkách M2 (deset kilometrů a 11 stanic) a M4 (6,7 km a deset stanic). "Dnes předáváme první soupravu na trasu M2 a od září budeme dopravnímu podniku předávat tři vozy měsíčně," uvedl Zdeněk Majer, viceprezident pro obchod Škody Tranportation a šéf Ganz-Škoda Electric. Na trase M2 bude v provozu 22 souprav a kompletně budou dodány začátkem roku 2013. Pro linku M4 dodá konsorcium 15 souprav, které začne předávat na konci léta 2013.
Maďarská stoprocentní dceřiná společnost Škody Transportation dodává do všech vozů kompletní trakční součásti, tedy trakční motory, měniče, brzdové odporníky a další. Zakázka zahrnuje také servis a údržbu všech vozů metra. Společnost Ganz-Škoda Electric bude zajišťovat kompletní garanční servis a údržbu trakční a elektrické výzbroje. Projekt je nesmírně náročný nejen na koordinaci jednotlivých dodavatelů, ale i vzhledem k tomu, že výroba a testy jsou v Maďarsku, Francii, Polsku, ale také v České republice, uvedl Majer.
Maďarsko se v posledních letech stalo pro Škodu Transportation jedním z perspektivních trhů. Od roku 2007 uspěla skupina v několika významných tendrech v Budapešti, Debrecínu nebo Szegedu. Celková hodnota uzavřených kontraktů dosahuje 3,5 miliardy korun.