Většinu tržeb, 127,9 milionu korun, získal Moser loni v zahraničí. O rok dříve to bylo kolem 110,9 milionů korun. Výrazným úspěchem sklárny ovlivňujícím její pozici na zahraničních trzích bylo přijetí Moseru do francouzské asociace luxusních značek Comité Colbert. V šedesátileté historii asociace je to poprvé, kdy byla za člena zvolena jiná, než francouzská firma, uvedl předseda představenstva sklárny Antonín Vlk. "Členy jsou třeba Chanel, Hermes nebo Cartier," podotkl.
V roce 2011 se zlepšila systematická spolupráce obchodu, vývoje a výroby se zaměřením na vývoj určitých typů výrobku s vysokou přidanou hodnotou. Vznikla funkční klientská databáze a lze tak systematicky kontaktovat současné i nové klienty. Na vývoz směřuje letos přibližně 60 procent produkce sklárny. "Zájem je především v USA, Velké Británii, Itálii a Rusku a také v Japonsku i Číně. Chceme se opět zaměřit na některé jihoamerické země, jako je třeba Brazílie," konstatoval Vlk.
Manufaktura, která nyní zaměstnává 320 lidí, vznikla v roce 1857. Jejím zakladatelem byl rytec a obchodník Ludwig Moser. V současnosti ji vlastní čeští investoři. Pro letošek plánuje zvýšení objemu výroby o takřka devět procent. Za významný krok ke zlepšení komunikace se zákazníky považuje vedení sklárny nové webové stránky, které pomáhají k posílení image firmy. Součástí webových stránek je od počátku roku 2011 e-shop.