MTG ale nadále zvyšuje podíl na českém trhu. Podíl na sledovanosti v klíčové věkové kategorii 15 až 54 let jí vzrostl na 39,1 procenta, zatímco o rok dříve činil 32 procent. Česká republika tak patří k zemím s nejlepší výkonností v rámci východní Evropy.
"V roce 2012 jsme opět rozšířili programovou nabídku, přidali nebo rozšířili jsme klíčová vysílací práva hollywoodských studií a sportovních programů. Zprovoznili jsme i několik nových programů SD a HD," poznamenal k výsledkům generální ředitel MTG Hans-Holger Albrecht.
MTG výsledky hospodaření za jednotlivé země neuvádí, Česká republika patří do skupiny, kde jsou ještě pobaltské země a Bulharsko. Celé skupině ve druhém čtvrtletí klesly čisté tržby o necelá tři procenta na zhruba 516 milionů SEK (asi 1,5 miliardy Kč), provozní zisk ale o osm procent vzrostl a činil 103 milionů SEK (asi 306,7 milionu Kč).
"Naše satelitní platformy v devíti zemích pokračují v růstu, stejně jako divize velkoobchodu, virtuálního operátora a on-line placené televize," řekl Albrecht. MTG podle něj investuje jak do programů, tak do platformy on-line placených televizních služeb Viaplay.
Albrech přiznal, že MTG krátkodobě ztratila podíl na reklamním trhu ve Švédsku a Norsku, což je podle něj výsledek poklesu na sledovanosti. Ve druhém čtvrtletí se totiž konalo více sportovních událostí, které vysílaly konkurenční televize.
MTG je globální společností, která provozuje televize v severní, střední a východní Evropě, dále v několika zemích Afriky a ve Spojených státech. Část jsou volně šířené kanály, část placené. V České republice má MTG stanice Prima Family, Prima Cool a Prima Love, a dále placené kanály Explorer, History a Nature.
Hlavním konkurentem MTG na českém trhu je televize Nova, kterou vlastní americká společnost Central European Media Enterprises (CME).