Tržby jsou přibližně ze dvou třetin tvořeny domácím trhem, třetinou se na prodejích podílí vývoz. Zhruba dvojnásobně vzrostly společnosti tržby v maloobchodech, mírně rostl také prodej v gastronomii.
"Dlouhodobě pracujeme na tom, abychom zvětšili náš prostor na regálech maloobchodů, a v letošním prvním pololetí jsme nabídli našim zákazníkům řadu novinek právě v maloobchodě. Nejen těmto produktům se potom mimořádně dařilo, mimo jiné i díky televizní reklamní kampani, kterou jsme uskutečnili v dubnu," sdělil ČTK marketingový ředitel podniku Miroslav Motyčka.
Vizovická likérka je největším českým výrobcem ovocných destilátů. Navazuje na více než 400letou tradici výroby slivovice na Valašsku. V nabídce společnosti je nejen slivovice, ale i hruškovice, třešňovice, meruňkovice, jablkovice a další destiláty.
V loňském roce firma hospodařila se ziskem 22,6 milionu korun před zdaněním. Zisk zůstal na podobné úrovni jako v roce 2010, kdy činil 21,5 milionu korun před zdaněním. Zisk ve výši zhruba 20 milionů korun plánuje likérka i letos, přestože asi čtyři měsíce zůstala kvůli rekonstrukci uzavřená stáčírna. Firma se však předzásobila.