Tržby celé skupiny v pololetí dosáhly 95,38 miliardy eur (asi 2,4 bilionu Kč), což je meziroční nárůst o 22,6 procenta.
Na rozdíl od řady jiných automobilek v Evropě Volkswagen těží z bohaté geografické rozmanitosti. Firma se například etablovala na trzích v Brazílii, Číně a Spojených státech, kde automobilový trh prochází odlišným vývojem než v Evropě.
Růst zájmu automobilka registruje o sportovně-užitkové modely Volkswagen Tiguan anebo Audi Q3, dobře se ale prodává i sedan Audi A6. Volkswagen zároveň potvrdil výhled na zbytek letošního roku a nadále počítá s růstem tržeb. Provozní zisk by se ale měl udržet zhruba na loňské úrovni, kdy byl na rekordu.
Pololetní výsledek je nepatrně lepší, než předpokládali analytici. Ti v anketě agentury Reuters v průměru počítali s provozním ziskem 6,41 miliardy eur.
Volkswagen ale podle agentury Reuters patrně nebude imunní vůči dopadům současné krize v eurozóně. V jejím důsledku se totiž snižuje poptávka spotřebitelů, což výrobce aut nutí hledat pobídky k prodeji. Většinou jsou to slevy.