Nový odhad finančních výsledků neuvedla, ale hospodaření by podle ní mělo být lepší než loni. Dodala, že trvá výhled z konce letošního března, kdy firma předpokládala možný nárůst zisku o pětinu z loňských rekordních deseti milionů eur.
V prvním pololetí společnost prodala přes 25.800 vozů, což je o 16 procent meziročně více. Zhruba třetinu prodeje tvoří vozy Škoda, nárůst zájmu zaznamenává podle Topolové kategorie luxusních a SUV vozů. Lidé se taky v porovnání s předchozími krizovými roky nebojí sáhnout i po větším objemu motoru. V létě se nejlépe prodávají velkoprostorové vozy MPV a kabriolety.
"Lidé zvažovaná auta mnohem více porovnávají. Zajímají se o původ vozu, jestli není omlazený a nemá stočený tachometr. Mají zájem o mladší auta. Průměrná prodejní cena se zvýšila až o desítky procent," uvedla Topolová. Nejdražší v současnosti nabízený vůz je Ferrari 360 Modena za 1,6 milionu korun, minulý týden se prodalo Porsche Boxster za 2,5 milionu. Stále více zákazníků využívá koupi na splátky. Podíl úvěrového financování je v ČR přes 50 a na Slovensku více než 60 procent.
Loni firma obnovila dovoz aut ze zahraničí, který však nepřesahuje deset procent nabízených vozů. Luxusní nebo dobře vybavená auta vozila nejčastěji z Itálie, Belgie a Německa.
AAA Auto má 27 poboček ve třech zemích. Akcie firmy se obchodují na burzách v Praze a Budapešti. O jejich stažení z některého z trhů firma v současnosti neuvažuje.