Do Ruska společnost vstoupila loni na podzim a v letošním prvním pololetí v Moskvě prodala 935 aut. Ve druhém čtvrtletí proti předchozímu období zvýšila prodej více než o dvě třetiny. Rusové se podle Topolové orientují především na prémiové evropské a japonské značky, jako je Toyota, Lexus, Mercedes, BMW a Audi a terénní SUV. Preferují provedení sedan, zatmavená okna a automatickou převodovku.
"V Rusku jsme po necelém roce od vstupu na trh dosáhli bodu zlomu a během několika týdnů bychom měli začít vykazovat zisk," uvedla Topolová.
Společnost zároveň o půl roku odložila finální rozhodnutí o návratu na maďarský trh. To by mělo padnout do konce letošního roku. Důvodem je doznívání ekonomické krize. V první fázi by AAA chtěla otevřít pobočku v Budapešti a postupně se vrátit na část z dalších sedmi center, která provozovala. "O otevření dalších nových trhů v horizontu příštích tří let neuvažujeme," dodala Topolová.
AAA Auto provozuje 17 poboček v Česku a devět na Slovensku. Letos plánuje otevření dvou center v ČR, rozhoduje se mezi Sokolovem a Karlovými Vary a Pískem a Táborem. Na Slovensku by mohla přibýt pobočka v Michalovcích nebo Trnavě. Při tipování nových prodejních a výkupních míst firma přihlíží k demografickému složení populace, směřování již prodaných vozů nebo existenci maloobchodních řetězců.
Ke spokojenosti zákazníků má přispět vytvoření místa nezávislého ombudsmana, který by řešil jejich případné stížnosti. "Chtěla bych také docílit toho, aby se počet zákazníků, nespokojených s jejich vyřízením, snížil na absolutní minimum," uvedla Topolová.